Sunday, March 27, 2011

අම්මේ කියා දෙනු මැන මට....


                                                   මා පොඩි කාලේ කල දග වැඩ ගැන ....

                                                   නැත ඔබ කිසි දින මට තැලුවේ....
                                                   සෙනෙහස උතුරන හැම යාමේදී මම..
                                                   ඔබ තුරුලට වී සුව වින්දේ..
                                                   සතුටකි හැම විට ඔබ දුන්නේ මට ..
                                                   හැම දුක තනිවම ඔබ වින්දේ.
                                                   මා පවසන සමහර දේවල් ගැන 
                                                   ඔබ ලත වෙන බව මට වැටහේ..
                                                   මා ඔබ රිදවුවාදෝ අම්මේ ....
                                                   මට අදටත් නැත වැටහෙන්නේ... 

No comments:

Post a Comment